Telttur

En av tingene vi hadde satt på ønskelisten til bryllupet var telt, men det fikk vi desverre ikke. Men ingen sorg fordi om for vi fikk ett gavekort på g-sport som dekte omtrent hele kostnaden for ett telt, så da ble det omtrent som å få telt i bryllupsgave likevel! Så tidligere i denne uken når vi var på besøk hos tanten og onkelen til Vidar stakk vi innom å kjøpte ett telt og tok en spontan avgjørelse på at vi skulle dra på telttur når helgen kom.

Etter vi hadde vært ute å feiret gullbryllup til mormor og morfar satte vi kursen mot skogen med sekken på ryggen. Vi dro ikke så alt for langt hjemmefra men likevel så langt unna at det ikke bare var å dra hjem. Vi gikk gjennom gress og myr for å komme til en nydelig plass ved vannet og campet der. På kvelden var det rikitg nok rikt med smådyr så vi holdt oss for det meste inne i teltet med kortspill og skravling.
Til morgenen dagen etter sto vi opp tidligere enn normalt og laget både kako og havregrynsgrøt til frokost som vi koset oss med mens vi satt å kikket utover vannet med reinsdyr skinn som varmet under rumpa. Som vi forresten fikk i bryllupsgave. Jeg hadde og brukt det å ligge på om natten og det var super deilig å ligge på. Vi laget oss pannekaker til lunsj før vi pakket sammen og dro hjem.

Tanken var egentlig å være fra ferdag til søndag, men så fikk jeg invitasjon om å være med på hyttetur sammen med Jannicke, Lille Lukas og svigermoren hennes. Vidar mente jeg burde dra og jeg gledet meg masse allerede før jeg hadde gitt svar på at jeg ble med. Så om litt skal jeg ta med meg baggen jeg har pakket, sette meg i bilen og ture til hytta mens Vidar får litt alenetid hjemme.

– Stine

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURESSAMSUNG CAMERA PICTURES